sobota, 22 sierpnia 2015

Dla stałych czytelników stęsknionych...

Witam
Bardzo Was przepraszam za tę ciszę i pustkę. Mam rozpoczętych kilka wpisów, niestety zmagam się teraz z kłopotami zdrowotnymi dzieci (zakaz chorowanie w wakacje nie działa) i szykuję do przyjścia na świat naszej kolejnej pociechy. Może być i tak, że w niesprzyjających warunkach ta cisza trochę potrwa. Oby nie.
Tymczasem życzę Wam dużo frajdy ze wspólnego odkrywania świata z waszymi dzieciakami oraz z patrzenia na ten świat ich oczami. Nigdy nie przestawajcie się zachwycać :) ! 

8 komentarzy:

  1. Ja jestem stała czytelniczka i stęskniona :)
    Kolejna pociecha? Gratulacje!!
    Zdrowiejcie szybko i wracaj tu jak tylko będziesz mogła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Czekamy na nowe wpisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mamy podobnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem stałą i wdzięczną czytelniczką:) życzę dużo zdrowia i radości w oczekiwaniu na kolejnego potomka! I liczę, choć nie wiem jak to robisz, na kolejne wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam :-) wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! I dużo zdrowia dla Was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również przyłączam się do najlepszych życzeń. Dużo zdrowia dla całej Waszej rodzinki, czekamy cierpliwie na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam do zaoferowania program sprawdzający www.antyplagiat.net
    Jest to program przeznaczony na komputery z systemem Windows
    który umożliwia dokładne sprawdzanie różnego rodzaju tekstów czy nie zostały wykorzystane na innych stronach internetowych.

    Programem można sprawdzać dowolną ilość tekstów zarówno mogą to być artykuły, prace dyplomowe.


    Zapraszam do obejrzenia filmiku instruktażowego

    http://www.youtube.com/watch?v=TWxQZrZMU2U

    Sam skorzystałem i polecam w 100%!

    OdpowiedzUsuń